31 de desembre, 2012

Sempre somiem

Sempre somiem que l'entrada d'un nou any ens portarà felicitat, pau, amor, i tot allò altre que realment necessitem. El dia a dia, però, ens obre els ulls a una realitat absoluta. Els desitjos no es compleixen per que si. Ningú, en aquesta vida, i al meu entendre en cap altre tampoc, no ens regala res. Què vull expressar amb això? Senzillament que els desitjos i les realitats possibles no tenen res a veure. 

Ara be, si cadascú de nosaltres som capaços d'afrontar la vida, el nostre dia a dia particular, amb un esperit de solidaritat amb la vida, amb la natura, amb el que ens envolta... Si som capaços de mantenir la vista, la ment oberta al nostre entorn, si comencem a viure els petits gestos, els petits "imputs" que contínuament rebem, també de la natura, ¡¡ sobre tot de la natura !!, com allò que te importància i que fins ara hem oblidat, llavors, potser si que els nostres desitjos, que sempre son expressats amb la major de les il·lusions, tindran una base certa per poder-se acomplir.

Un sol radiant
enceta el nou dia
encara la lluna ...

En aquestes dates, tothom, sense distinció, tenim un plus de bona voluntat. Tots volem realment que la resta de la humanitat tingui felicitat, amor, pau i vida per endavant. Tot i la gran crisi econòmica que estem patint, tot i les grans dificultats que individualment suportem, volem el millor per els altres. Volem el millor per tots vosaltres.

L'esperança que les coses poden anar millor sempre la tindrem. En definitiva, això és el que ens ha de mantenir vius.

Encara que
sigui un somni.
No rieu del meu desig.

Siempre soñamos que la llegada de un nuevo año traerá felicidad, paz amor y todo aquello que realmente necesitamos. Pero el día a día nos deja ver una realidad absoluta. Los deseos no se cumplen porque si. Nadie en esta vida, y a mi entender tampoco en ninguna otra, nos regala nada. ¿Qué quiero decir con esto? Simplemente que los deseos y las realidades posibles no tienen nada que ver.

Ahora bién. Si cada uno de nosotros fuesemos capaces de afrontar nuestro día a día particular con un espíritu solidario para con la vida, con la naturaleza, con todo lo que nos rodea ... si fueramos capaces de mantener la vista, la mente, abiertos a nuestro entorno, si empezamos a vivir los pequeños gestos, lo pequeños imputs que recibimos continuamente, también de la naturaleza, ! sobre todo de ella ¡ como aquello que tiene verdadera importancia, y hasta ahora teníamos olvidado, entonces quizas si que nuestros deseos, que siempre son expresados con la mayor ilusión, tendrán una base real para poderse cumplir.

Un sol radiante
inicia el nuevo día
aún la luna...

En estas fechas, todo el mundo sin distinciones, tenemos un plus de buena voluntad. Todos queremos realmente que el resto de la humanidad tenga felicidad, amor, paz y vida por delante. A pesar de la gran crisis económica que padecemos y de las grandes dificultades que individualmente soportamos, queremos lo mejor para todos.

La esperanza de que las cosas pueden ir mejor siempre la tendremos. En definitiva, es lo que nos ha de mantener vivos.

Aunque sea un sueño
no riais de mis deseos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari aquí.